פסיכומילולוגיה

שיווק הוא מערכת יחסים לכל דבר, וכמו בכל מערכת יחסים, תנאי בסיסי לקיומה ולאיכותה הוא תקינות זרימת המידע.
הצד המשווק אחראי באופן מלא על בחירת המסרים ועל דרך העברתם, אך גם לאופן בו ייקלטו וישפיעו על מקבלי המידע, כלומר, הצרכנים  שהם אלו המקבלים את ההחלטה באשר להתקשרותם עם הארגון, כן או לא.
ערוצי התקשורת השיווקית המגוונים, מציעים דרכי פניה שונות, אך הייחודית והנבדלת בהן, היא זו הכתובה.

במה נבדלת המילה הכתובה משאר כלי התקשורת השיווקית?

קריאה היא איסוף מידע אקטיבי. האדם הקורא את המידע מעוניין בקבלתו ובכך נוצר מקדם פתיחות משמעותי.
לכולנו נטייה לסתור דברי אחרים ביתר קלות מאשר את דברינו שלנו, לכן אנו מצליחים לשכנע את עצמנו לקנייה כלשהיא באופן החזק ביותר (נכון, קשה להודות בכך). עם תכנים כתובים אנו מתמודדים בעצמנו, על כן, תהליך ההפנמה והשכנוע נתפס על ידינו ככזה שהגיע מעצמנו.
אם נודה בכך, לכולנו רתיעה מסויימת מאנשי מכירות שרק רוצים "למכור לנו משהו", אך לעומת זאת. יציאה לקניות, היא לרוב חוויה חיובית בעבורנו…, אנו רוצים לקנות וקצת פחות רוצים שימכרו לנו. פרדוקס? אכן כן. לפיכך, משווקים נכבדים, חשוב שתתנו כבוד ותשקיעו מאמציכם גם בערוצי השיווק הכתובים. כתיבה איכותית ומקצועית תסייע בידיכם בהעברת המסרים החשובים לכם.